søndag 14. november 2010

Endelig egen blogg

I lang tid har jeg tenkt på å opprette min egen blogg. Min store interesse er naturfotografering, og her på bloggen vil jeg dele litt av mine opplevelser. Jeg har hatt stor nytte av å følge andre naturfotografers blogger, og forhåpentligvis vil andre kunne dra nytte av noen av mine erfaringer også. Det viktigste for meg som naturfotograf er å formidle gode opplevelser fra alt vår fantastiske natur har å by oss.

Jeg har nettopp vært i Flatanger hos Ole Martin Dahle og fotografert havørn og kongeørn. Det var en fantastisk opplevelse! En smakebit av bildene fra denne turen vil bli lagt ut med det første. Følg med!

Willy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempegøy dette her Willy.
Nå kan vi følge med på hva slags
fugler du for i linsa.
Kult.

Anonym sa...

Glemte og jo:

Hilsen Glenn.