onsdag 7. august 2013

Dagens vinner på TV2's fotokonkurranse

I dag prøvde jeg meg på fotokonkurransen til TV2 værmeldingen. Temaet i dag var "På fisketur".
Sannelig ble jeg dagens vinner med et bilde av en havørn som fanger fisk i Flatanger. Hvis du liker bildet av havørna, kan du stemme hver dag frem til fredag. Blir jeg ukens vinner, blir nok fruen glad for produkter fra Bergans.

Gå inn på www.storm.no og deretter fotokonkurransen. Klikk på bildet av havørnen (dagsvinner 7. august) og kryss av for å gi din stemme.

På forhånd takk.

8 kommentarer:

Kenny Isaksson sa...

Härligt fångat Willy!
Lycka till i tävlingen:=)
Må väl / Kenny

Lasse sa...

Flott bild, i perfekt position ! Bra gjort.

Såg också dina motljusbilder nedan...de är nog de flottaste jag sett i örnfoto !!!

Torbjørn Wingsternes sa...

Det blir plankekjøring:) Lykke til!

Willy Gill sa...

Mange takk for kommentarene, Kenny og Torbjørn!

Lasse; Takk for hyggelig kommentar, både til dette bildet og til motlysbildene i forrige innlegg. Jeg er veldig fornøyd med disse, og lyset vi fikk oppleve i begynnelsen av juni.

mvh Willy

ZielonaMila sa...

Wonderful photo:) Greetings

Ole Arne sa...

Så bildet ditt på TV`n..
Gratulerer så mye...
Flott bilde av Havørna...

Ottars fotoblogg sa...

Gratulerer, flott bilde!

Ottar

Willy Gill sa...

Mange takk for kommentarene/ tanks for all the comments.
Willy