fredag 19. november 2010

Flatanger dag 1 - del II



Her følger noen flere bilder fra dagen på sjøen. Mesteparten av tiden brukte jeg 500mm/f4, men på slutten av dagen brukte jeg også en 70-200 for å få med litt mer landskap. Noen av ørnene kom faktisk så nærme at en 70-200 var akkurat passe for et nærbilde. Det var tydeligvis en stund siden endel av ørnene hadde sett Ole.

Noen ganger prøvde jeg meg med lange lukkertider for å få litt mer kunstneriske bilder. Dette er ett eksempel. Normalt sett ønsker man å ha med hodet til ørna, men akkurat dette bildet synes jeg ble bra uten hode. Det er liksom vingene som gjør bildet.

Den gamle sjøbua er slitt av tidens tann, og er et standardmotiv på havørnturene. Men det hadde gjort seg med en havørn på mønen også da.

Bilder og rapport fra dagen i kongeørn-skjulet kommer i løpet av helga. Følg med.

1 kommentar:

Kenny Isaksson sa...

Hej Willy
Mycket fina bilder och en härlig berättelse från Flatanger. Har länkat till din sida från http://kenny-wildlife.blogspot.com/ hoppas at det inte gör något?
Mvh Kenny